پیگیری سفارش

با سلام

در صورتی که از سایت جی تی شاپ محصولی خریداری کرده باشید و قصد داشتید وضعیت محصول خودتونو بدونید که درحال انجام هست یا تکمیل شده ، کافیه ابتدا وارد صفحه ای که محصولو خریداری کردید بشید

در زیر ، صحفات برخی محصولات پر فورش سایت قرار داده شده

(در صورتی که محصول مورد نظر در پایین نبود ، کافیه وارد این این صفحه بشید (کیک کنید) سپس محصولی که خریداری کردید انتخاب کنید)

صفحه ی محصول یوسی (کلیک کنید)

 

صفحه ی محصول پرایم پلاس (کلیک کنید)

 

صفحه ی محصول پرایم + پرایم پلاس ( کلیک کنید)

 

بعد از وارد شدن به صفحه ی محصولی که خریداری کردید ، کافیه مانند تصویر زیر به انتهای صفحه ی محصول برید و در بخشی که با فلش قرمز مشخص شده است بر روی ” نظرات ” بزنید

سپس مانند تصویر زیر در بخش فلش شماره ی 1 ، متن پیام پیگیری سفارشو بنویسد

به عنوان مثال بنویسد : ( سفارش شماره #9999 در چه زمانی انجام میشه) یا ( وضعیت سفارش #9999 ) یا پیام دلخواه خودتون در مورد سفارش

و سپس در بخش فلش شماره ی 2 بر روی گزینه ی ثبت بزنید تا پیام پیگیری شما ثبت بشه و ادمین ها در کمترین زمان ممکن به پیام شما پاسخ بدن

توجه : شماره سفارش خودتونو میتونید از دو روش به دست بیارید

روش اول : بعد از ثبت سفارش بلافاصله به شماره ی که در سایت ثبت کردید پیامکی ارسال میشه که در ابتدای پیامک شماره سفارش شما نوشته شده

روش دوم : وارد پنل کاربری خودتون در سایت بشید و از بخش سفارشات ، سفارش مورد نظر را پیدا کرده و عدد نوشته شده در کنار عنوان سفارشو یادداشت کنید